Internet 123

Tvorba webových stránek od profesionálů

Nástroje propagace webu

Tvorba www stránek neznamená jen neustálou aktualizaci a kontrolu, ale hlavně je spojena s budoucí propagací a návštěvností. Na každé webové stránce naleznete doporučené odkazy, reklamní bannery nebo výrazné blikající ikony, které vás lákají na soutěže a slevy. Samozřejmě platí, že čím více navštěvovaný a známý web, tím více se ostatní chtějí podílet svými reklamami na upoutání klientů.

Představte si, že jste jediným uživatelem, který prodává například zájezdy, a víte, že cestuje většina lidí v zemi. Váš grafický návrh webu dokázal zaujmout a mezi lidmi se stránka rozšiřuje ať už k nahlédnutí nebo koupení nějaké služby. Laicky řečeno, se zvýšením návštěvností můžeme očekávat i nárůst prodaných zájezdů a s tím spojené výdělky. Samozřejmě, takováto reklama vydrží jen nějakou dobu a je třeba vymýšlet jinou formu propagace stránek. Často se setkáváme s reklamou na domech, podél cest a velice osvědčeným nástrojem propagace se také stala tištěná reklama, například do schránek nebo formou letáčků v obchodech.

Mnoho firem využívá hodnocení webu jako nástroj propagace. Na trhu se objeví novinka, opět si uveďme na příkladu, kvasnicové pivo. Je to něco zajímavého, ojedinělého a v restauračních zařízeních najdete na stolech hodnocení tohoto produktu na daných internetových stránkách, s tím spojenou soutěž a v samotném výsledu návštěvu webu. I toto je způsob propagace webu. Nejde o to propagovat jenom nové věci, ale také ty, o které nikdo nejeví už zájem, ať už formou různých slevových akcí, nebo modernizací webu. Hodnocení webu se může objevit na stránkách samotných formou dotazníku, od kterého se očekává kritika návštěvníků a rady na vylepšení.

Name
Email
Comment
Or visit this link or this one